Skip to content
Menu
Web dream
  • Auto moto
  • Deti
  • Dom a byt
  • Ekonomika
  • Krása
  • Nezařazené
  • Podnikanie
  • Technika
  • Výrobky
  • Vzdelanie
  • Web
Web dream

Príbeh cieľavedomého podnikateľa

Posted on 11.7.201926.4.2023


Zatiaľ čo mnoho ľudí by opísal pána Aspreya ako „excentrického“, nazýva sa „prvým profesionálnym biohackerom na svete“.
 
Biohacker je niekto, kto používa vedu a techniku, aby sa pokúsili zlepšiť svoje zdravie „hackovaním“ svojej biológie, pričom často robia veci, ktoré by my ostatní považovali za trochu šialené.blog.jpg
 
A režim pána Aspreyho nesklame. Jeho pátranie po nesmrteľnosti vidí, že časť jeho kostnej drene je odstránená každých šesť mesiacov, takže niektoré jeho kmeňové bunky môžu byť extrahované a potom vstreknuté po celom tele.
 
On tiež trávi čas v komore kryoterapie, ktorá používa tekutý dusík na chladenie svojho tela, „kúpa sa“ v infračervenom svetle a pripája elektródy na hlavu.
 
Pán Asprey povedal, že teraz strávil viac ako 1 milión dolárov (800 000 libier) na zlepšenie svojho tela a funkcie mozgu takým spôsobom. Tento finančný náklad bol umožnený vďaka pokračujúcej popularite jeho najznámejšieho samoobslužného biohacku – jeho obľúbenej značky Bulletproof coffee.
 
Nepremokavá káva má neobvyklý recept, ktorý vyžaduje, aby ste si kúpili tri samostatné produkty. Je to čierna káva, do ktorej pridávate maslo a čistenú formu kokosového oleja.
 
Aj keď môžete jednoducho pridať akékoľvek maslo, a kokosový olej, na akúkoľvek kávu, aby sa generické Bulletproof, pán Asprey spoločnosti Bulletproof 360 vám bude predávať originálne, oficiálnu verziu. Kompozitné diely sú široko dostupné v USA a na medzinárodnej úrovni.start up.jpg
 
Tvrdí, že nápoj môže pomôcť zlepšiť fyzické a duševné zdravie človeka a určite má svojich fanúšikov.
 
Keďže pán Asprey začal v roku 2012 predávať nápoj a jeho kompozitné časti, odhaduje, že sa spotrebovalo viac ako 160 miliónov šálok, pričom fanúšikovia celebrít, vrátane amerického televízneho chatu Jimmy Fallon a herca Shaline Woodley.
 
Tento úspech zaznamenal Bulletproof 360 na báze Seattlu, ktorý priláka viac ako 68 miliónov dolárov do investícií a rozšíri sa na širšiu značku potravín a životného štýlu, ktorá vám predá všetko od proteínových tyčiniek, cez tričká a diétne knihy.
 

©2025 Web dream | WordPress Theme by Superb WordPress Themes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím